Obsługa informatyczna-HELPDESK

Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.

W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.

Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk IT


Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.


Zakres usług

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
    odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej

Gwarantujemy


  • krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
  • sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
  • wysoką dostępność usług
  • wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
  • raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń